Využijte kouzlo jídla pro Vaši vlastní propagaci!
Reklamní potisk je velmi účinným způsobem propagace. Ještě větší účinek má potisk, pokud je spojen se zážitkem. Potraviny vyvolávají příjemné zážitky a jejich potisk je současně pro zákazníka překvapivý. Spojením emocí vyvolaných potištěnou potravinou se umocní paměťová stopa a informace o Vaší firmě se zapíše do paměti zákazníka silněji a trvaleji.
Hledáte efektivní reklamní předmět s nízkými náklady?
Porovnejme například tužku s potiskem a reklamní perníček.
Zákazník tužku potřebuje a mohlo by se zdát, že díky jejímu přínosu a častému používání je tužka dobrou volbou. Zákazník ale používá během dne větší množství tužek, je zvyklý, že bývají potištěné a automaticky jeho mozek upozaďuje informace podobného charakteru. Nápis na tužce si ani neuvědomí, protože pro něj není ničím překvapivým ani příjemným, nepřináší do jeho života nic nového. Navíc riskujete, že pokud si zákazník potisk na tužce uvědomí, bude to v situaci, kdy tužku používá v nepříjemné situaci například podpis úvěru nebo poznámky v žákovské knížce. Díky tomu se v hlavě zákazníka spojí povědomí o Vaší firmě s negativním zážitkem, což pro Vás rozhodně nebude přínosem.
Naproti tomu perníček s reklamním potiskem zákazníka překvapí. Nebývá totiž zvyklý na tak detailní dekoraci perníčku. Nejdříve perníček prozkoumá, aby zjistil jak se obrázek na perník dostal. Je vůbec možné aby byl perníček ručně malovaný? Při zkoumání perníčku s potiskem se zapojí i další smysly. Příjemná medová vůně se spojí s informací o Vaší značce. Vůně, která připomíná bezpečí domova, dětské radovánky, chvíle, kdy jsme spolu. A jak s perníčkem naložit? Myslíte, že zákazník perníček sní a Váš reklamní předmět už nikdo další neuvidí? Omyl! Ptali jsme se a zjistili následující. Většina obdarovaných si přinese perníček domů a tam jej uloží. Jsme na takové chování zvyklí, když dostaneme perník z pouti, také ho hned nesníme. To má obrovský efekt především na Vánoce. Perníček je vystaven na vánočním stromečku nebo na míse s cukrovím. Tam působí ojediněle a každý si ho všimne. V době vánočních svátků přijímáme velké množství návštěv a tak perníček s potiskem vidí opravdu hodně lidí. Všichni si potisk spojí s příjemným zážitkem.
Velkým hitem posledních let jsou makrónky. Nabídka této dobroty se stala téměř prestižní záležitostí. Jsou chutné, elegantní a drahé. Na slavnostní stůl je chce každý, kdo se chce blýsknout. Makrónky mají schopnost upoutat pozornost a co teprve makónky s potiskem!
Jaké emoce se Vám vybaví při slově čokoláda? Jestli nepatříte do mizivě malé skupiny lidí, kteří čokoládu rádi nemají, Vaše pocity budou sametově hladké, hřejivé, příjemně sladké. Dalo by se říct útulné. Právě s těmito pocity si zákazník spojí informaci na čokoládě.
Každý den se na světě vypijí 2 miliardy šálků kávy a ještě více šálků čaje. Je možné toho využít pro propagaci? Je, proto se tiskne na obaly sušenek a čokoládky ke kávě a čaji. Co ale nabídnout zákazníkovi přímo potištěnou sušenku? Je to v něčem lepší? I tentokrát je správná odpověď ano. Po rozbalení sušenky již zákazník nevěnuje žádnou pozornost obalu (pokud tedy neřeší problém, kam s obalem). Když ale ochutná sušenku s potiskem, podvědomě to v něm vyvolá celou řadu emocí. Nejsme zvyklí jíst čitelné předměty a náš mozek se tomu trochu brání. Při každém soustu mozek vyhodnocuje, zda je to "v pořádku" a co mu to přináší. Do paměti ukládá obraz sušenky s potiskem, její chuť i chuť nápoje. To vše dohromady s příjemnou vůní a pocitem ze situace, ve které se nachází, většinou posezení s přáteli nebo chvilkou jen pro sebe. Všechny tyto vjemy současně podporují dobrý pocit z Vaší značky.
Váš reklamní potisk provedeme certifikovanými jedlými barvami CMYK přímo na povrch potraviny.
Rádi Vám pomůžeme s úpravou grafiky.
Potraviny zabalíme dle Vašeho přání. Dřevěné krabičky můžeme gravírovat laserem.
Zašlete nám svou představu a nechte si udělat návrh a kalkulaci na míru.